top of page

עיצוב פנים - למה שאני לא אעשה את זה לבד?



עיצוב הפנים קיים שנים רבות, בעבר השירות הזה היה פנוי רק עבור העשירים ביותר – בני המלכות, רוזנים, אריסטוקרטים.


היום, למזלנו הגדול – כל אחת ואחד יכולים ליהנות מעיצוב יפה של החלל שלהם ולהרגיש בעצמם כמו מלכים בביתם.


אבל שאלה גדולה עולה – אם הכל כל כך נגיש, אם אני יכולה למצוא לעצמי סרטונים ובלוגים שמסבירים על עיצוב פנים... למה שלא אעשה את זה לבד? במילים אחרות, למה אני צריכה ליווי של מעצבת פנים מקצועית בכלל?


יש הרבה סיבות – הנה 5 מהחשובות שבהן:


1. מעצבת פנים חוסכת לך זמן


התהליך של תכנון עיצובי לבית שלם הוא מורכב למדי ויכול לקחת לא מעט זמן. בשלב הראשון, תצטרכו להחליט מה אתם רוצים. זה נשמע כמו משימה פשוטה, אבל תתפלאו כמה זמן והשקעה נדרשים כדי לקחת את כל התמונות היפות שאספתם ולהפוך אותם לשפה עיצובית אחת שתאפיין את הבית שלכם.


בשלב הבא תצטרכו לבנות תוכנית פעולה וקנייה – למצוא את הקבלנים הנכונים, להשוות מחירים, לאתר את החנויות שמוכרות בדיוק את מה שדמיינתם והתיאום בין כל הספקים השונים.


אם אתם לא מגיעים מהתחום, אתם בעצם נכנסים לעולם שלם של מידע וספקים. זה קצת כמו לנחות בנקודה אקראית באירופה ולהתחיל לחפש את מגדל אייפל בלי מפה.


מעצבת פנים מנוסה ומקצועית, מכירה את השטח ויודעת לכוון אתכם בדיוק למקומות הנכונים. היא יכולה להיות ההבדל בין חודשים של חיפושים אחרי כל פריט בנפרד לכמה ימים בודדים של קנייה ממוקדת.


בעולם שבו כולנו כל כך עמוסים אבל לא מוכנים להתפשר על איכות, אנחנו ממליצות על שכירת מעצבת פנים שתהיה לכם מורת דרך אפקטיבית ופרודוקטיבית.

אם אתם לא מגיעים מהתחום, אתם נכנסים בעצם לשדה חדש וענק של מידע וספקים. קצת כמו לנחות בנקודה אקראית באירופה ולהתחיל לחפש מגדל אייפל בלי מפה.


2. מעצבת פנים חוסכת לך כסף


קודם כל, כמו שכתבנו קודם – מעצבת פנים חוסכת לכם זמן וזמן=כסף.

אם מדובר בימי חופש מהעבודה שחסכתם, או תשלומים לבייביסיטר שתשב עם הילדים בזמן שאתם הולכים לחפש אחר הספה המושלמת. קיצור זמנים בהכרח יוצא זול יותר.


אבל החיסכון בכסף הוא הרבה מעבר לזה:

  • מעצבת פנים מנוסה מכירה את טווחי המחירים בע"פ, היא יודעת לזהות כשמוצר מסוים נמכר במחיר מוגזם או להפך – לקפוץ על ההזדמנות לקנות מוצר במחיר זול.

  • מעצבת פנים מנוסה מחזיקה עבורכם את התקציב בראש ודואגת לחסוך מכם את האופציות היקרות והמפתות שאפשר ליפול בהן

  • היא אמיתית איתכם – יש דברים שנראים מגניב, אבל אתם פשוט לא צריכים. תנו לה להיות המבוגר האחראי שעושה סדר.

  • למעצבת פנים מנוסה יש לא מעט קשרים מבוססים, היא יכולה לנסות להשיג הנחות שלא הייתם מקבלים אחרת.

במקרה של הסטודיו שלנו, אתם מרוויחים פעמיים – ליוליה שלנו הייתה קריירה מוצלחת של שנים ככלכלנית ויועצת השקעות עוד לפני שהפכה למעצבת פנים. כשהיא מלווה אתכם, אתם יכולים להיות רגועים שתקבלו את התמורה הכי טובה לכסף שלכם.



3. למעצבת פנים יש גישה לכלים טכנולוגיים מקצועיים


גם ענף העיצוב מתקדם עם הטכנולוגיה. היכרות ושימוש בכלים לא רק מקלים על התהליך, לעתים הם ממש הכרחיים.

תוכנות שנועדו למיקום המדידות למשל, תכנון התאורה בתוך המבנה ואיך היא תשפיע על העיצוב, בדיקות והדגמות של צבעים שונים בתוך הבית עצמו.


בJL-Style , אנחנו משתמשות בתוכנות הדמייה מתקדמות עם מומחים מחו"ל על מנת שלא תצטרכו רק "לדמיין" את הדירה עד לרגע הריהוט - אלא תוכלו ממש לראות את העיצוב שאנחנו בונות יחד איתכם מול העיניים ולחוות את דעתכם.



אם תפתחו דף אקראי במגזין עיצוב פנים, כנראה שתסכימו שהעיצוב יפה. אפילו מהמם. אבל האם תרצו לגור במקום שנראה בדיוק-בדיוק ככה? כנראה שלא.


4. מעצבת פנים מנוסה מבטיחה תוצאות שמתאימות לכם


אם תפתחו דף אקראי במגזין עיצוב פנים, כנראה שתסכימו שהעיצוב יפה. אפילו מהמם.

אבל האם תרצו לגור במקום שנראה בדיוק ככה? כנראה שלא. עיצוב פנים נועד כדי להתאים לאנשים שחיים בו. אם הסגנון הסקנדינבי יפה בעיניכם אבל מערכת התופים שלכם לא תתאים בו, אז צריך לעשות התאמות. אולי הסגנון הביופילי מאוד קורץ לכם, עכשיו שהוא כל כך אופנתי, אבל אם אתם נוטים להרוג אפילו קקטוסים או שהבן שלכם מפחד מאוד מהחרק הכי קטן – כנראה שזה לא יתאים עבורכם.

מעצבת פנים מנוסה, יודעת לתפור לכם חליפה שמתאימה בדיוק למידות שלכם. במקרה של JL-Style – חליפת קוטור מהממת ונוחה.



5. מעצבת פנים יודעת לחזות את העתיד


אין שום דבר מיסטי בעיצוב פנים, אבל ניסיון של שנים עושה את ההבדל.

הן כבר פגשו וראו סוגים רבים של לקוחות, יודעות להעריך את הצרכים המשתנים שלהם, יודעות לזהות טרנד שיעבור במהרה למול עיצוב יפה שיחזיק לשנים ויספק עוד שנים רבות של נחת. האם הבדים שבחרנו יתאימו גם לבית עם ילדים? אם סבתא באה להתארח אצלנו לשבת פעם בחודש, איך נעשה שהתנאים בבית יתאימו לה גם עוד כמה שנים?


היא יודעת מה שאתם לא יודעים מה שאתם לא יודעים.

מעצבת פנים מקצועית ומנוסה לוקחת בחשבון הרבה דברים שלא חשבתם עליהם – האם שווה להזמין חלק מהציוד בחו"ל? האם יש עלייה במחירים של מוצר מסוים? איך לשלב אלמנטים טבעיים בחדר האמבט בהתחשב ברמת הלחות? איך תשפיע רמת השמש הישירה בסלון על רהיטים מחומרים מסוימים?

לסיכום...


גם בעולם שבו הכל מרגיש כל כך פשוט ונגיש, כדאי מאוד לשכור מעצבת פנים כדי ליצור עבורכם את הבית או העסק שחלמתם עליו.

מעצבת פנים מנוסה יכולה לעזור לכם לחסוך זמן וכסף, לכוון את התהליך והתוצר הסופי כך שיתאים בדיוק בשבילכם.


אלו היו חמש סיבות מצויינות לשכור מעצבת פנים לפרוייקט החדש שלכם. יש הרבה יותר סיבות לשכור ספציפית אותנו לפרוייקט הבא שלכם.

מוזמנות ומוזמנים לפנות אלינו עוד היום לייעוץ ראשוני – צרו קשר

bottom of page